Amaran: Ditulis untuk Lelaki Sahaja!

Bagaimana Untuk Mendapatkan
Hubungan Seks Yang Mengagumkan Dari Seorang ISTERI!

Daripada: Hafiz, Admin GhairahIsteri
Subject Line: Mesej Penting Ini AKAN MENGUBAH Hidup Anda!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa yang akan saya tunjukkan di sini akan mengubah cara anda melakukan hubungan seks dengan isteri anda dan AMARAN: apa yang akan anda baca ini mungkin akan bercanggah dengan apa yang anda tahu selama ini mengenai seks!

Beza antara isteri anda meminta untuk seks
dengan anda memberikannya.

Tahukah anda apabila anda memberinya (tanpa dia meminta), ianya menunjukkan sesuatu. Sesuatu yang ramai tidak senang. Saya sendiri pun tidak senang jika saya yang memintanya.

Ianya menunjukkan sesuatu yang lebih mendalam daripada apa yang anda jangka. Jika anda memberinya tanpa dia meminta, ianya menunjukkan sesuatu... 

Anda TIDAK MAMPU Membuatnya Mahukan Seks!

Pelik, saya pun sama. Pelik, kenapa dengan memberikan isteri seks sebenarnya menunjukkan masalah yang lebih dalam daripada tidak bertahan lama atau zakar pendek. Setelah saya membuat kajian, barulah saya tahu bahawa jika kita yang memberikan mereka, ini menunjukkan kita tidak membuat yang terbaik untuk memastikan dia merayu untuk mendapatkan seks!

Itu memang realiti menakutkan.

Cuba bayangkan, selama ini kita ingat bahawa batang panjang boleh bagi perempuan gembira, batang kuat boleh bagi perempuan gembira... tetapi masalahnya lebih daripada itu! Apa yang menyebabkan perkara ini berlaku? Itu yang saya ingin ceritakan kepada anda hari ini.

Jika maklumat yang akan anda dapat ini digunakan... saya pasti anda akan membuatkan isteri anda merayu mahukan anda!

Pendedahan: Mengapa Panjang TIDAK Penting, Badan Berketul TIDAK Penting, Dan Satu Perkara Penting Yang Anda Mesti Tahu

Ramai suami, pada pandangan saya mempunyai kepercayaan yang salah mengenai perkara yang akan membuatkan seorang perempuan itu puas.

Cuba fikir, berapa banyak kali anda dengar "perempuan suka batang besar dan panjang"? Memang betul, tetapi itu sahaja tidak mencukupi untuk memastikan dia puas. Jika dia dapat puas pun... ianya tidaklah sehebat mana.

Maksud saya, dia puas setakat sekali sahaja, sedangkan perempuan boleh mendapat orgasme, atau klimaks berkali-kali sepanjang melakukan hubungan seks.

Batang panjang dan besar hanya akan boleh membuatkan dia gembira seketika, rasa seronok kerana dapat menunggangnya, dan... bergantung kepada lelaki itu.

Bergantung kepada apa yang boleh dilakukan lelaki tersebut.

Jika anda mengkategorikan diri anda sebagai orang yang dapat tahan lama (lebih daripada 20 minit), itu hanyalah sebahagian daripada permainan seks. Anda memerlukan sesuatu yang lebih penting daripada itu.

Bayangkan jika anda dapat bertahan lama tetapi anda hanya tahu doggy style dan masuk tarik sahaja.

Rasanya kalau hanya dua sahaja teknik dia tahu Isteri dia seronok ke? JANGAN HARAP.

Seorang perempuan bukan sahaja mahu merasa sedap di bahagian vagina mereka, tetapi mereka mahu berasa seronok dalam melayari bahtera malam mereka. Mereka mahukan lebih daripada masuk keluar.

Kalau anda rasa diri anda tidak mempunyai skil, atau tidak bertahan lama, jangan bimbang. Apa yang akan anda pelajari di laman web ini AKAN membuatkan anda lebih hebat lagi di atas katil!

Dah baca pendedahan di atas? Good. Apa yang menyusul selepas ini agak menyakitkan hati, terutamanya kaum Adam. Ada juga perempuan seperti ini. Pastikan isteri anda tidak berkata seperti ini di belakang anda!

Pastikan dia puas!!!

Kisah Benar Yang Pernah Berlaku

Sebagai admin laman web ini, saya sering ditujukan pelbagai soalan. Dan salah satu soalan yang menarik perhatian saya datang daripada seorang isteri, yang saya gelarkan Puan S.

Puas S bertanya kepada saya tentang masalah beliau:

Salam,

Hai, saya mengalami masalah susah nak puas... pihak lelaki pula cepat sangat ejakulasi... saya tak tau maksud nikmat tuh camna. Yang saya tahu main biasa lepas tu saya tak rasa ape... macam mana nak meningkatkan kenikmatan di ranjang?

- Puan S.

Menarik bukan? Terdapat perempuan di luar sana yang tidak mendapat kepuasan dan ini hanyalah salah satu daripada ribuan di luar sana!

Masalah Ini Bukan Sahaja Dihadapi Satu Dua Orang,
Tetapi Ramai Pasangan Di Malaysia.

Berdasarkan surat khabar Metro, 73% daripada wanita di Malaysia tidak puas melakukan seks. Maksudnya, dalam 10 orang, 7 orang tidak puas. Bahaya tu. Isteri anda?


"Pada Satu Malam Yang Indah..."

...Apabila anda berusaha bersungguh-sungguh, ke depan, ke belakang, tetapi isteri anda seperti tidak merasakan apa-apa! Anda hampir terpancut, tetapi dia muka buat dono je. Dia seperti menunggu "sesuatu", tetapi dia tidak mendapatnya! "Something is missing", kata anda kepada diri anda.

Anda pula mula berasa ragu-ragu kebolehan anda dalam memuaskan isteri anda.

Mungkin anda berasa hairan kenapa isteri anda hanya sesekali sahaja merasa puas, saya juga sama sebelum ini sebelum saya menjumpai teknik-teknik ini.

Perasankah anda bahawa apabila isteri anda sibuk dengan anak-anak anda, mereka mula menjadi dingin di dalam perkara-perkara yang berkaitan "ehem"?

Mungkin anda tidak, tetapi anda perlu tahu bahawa terdapat sesuatu yang menghalang dia mendapat kepuasan dalam melakukan hubungan tersebut.

Dan soalan cepu emas hari ini ialah...

Adakah Isteri Anda Juga Gersang?

Mungkin ya, mungkin tidak.

Untuk mengetahui sama ada isteri anda puas ataupun tidak, JANGAN LIHAT kepada apa yang dikatakannya! Lihat bagaimana reaksi dia. Pendedahan dilakukan di dalam panduan terbaru saya...

Memperkenalkan Panduan Ghairah Isteri!

Panduan ini BUKANLAH mengenai anda bertahan lama. Panduan ini adalah mengenai anda menjadi PUAS BERSAMA pasangan anda. Dan panduan ini boleh dikatakan sebagai "paling lengkap" berbanding semua panduan di luar sana. Saya berani JAMIN!

Mungkin anda pernah membaca panduan-panduan seperti ini, tetapi biar saya katakan: panduan ini lain daripada lain!

Anda bukan sahaja akan mengetahui perkara di atas katil, tetapi anda juga akan mengetahui perkara yang anda PATUT lakukan di luar bilik tidur.

Di dalam panduan HEBAT ini, anda akan mempelajari:

Semua yang saya senaraikan di atas adalah berkaitan dengan perkara sebelum melakukan seks.

Jika anda perasan, kebanyakan panduan hanyalah memberi tekanan kepada teknik di atas katil, tetapi bukannya di dalam panduan Ghairah Isteri ini. Ini merupakan strategi paling holistik untuk memastikan isteri anda lebih bersemangat, dan GIAN MAHU melakukan seks dengan anda!

Dengan kata lain...

Panduan ini bukannya rahsia... tetapi KITAB untuk memastikan isteri anda lebih puas, lebih gembira dan lebih bahagia!

Dengan mendapatkan panduan ini, anda juga akan mengetahui:

Tak perlu susah-susah lagi mencari panduan terkini mengenai seks. Cuba lihat apa yang dikatakan oleh pembaca-pembaca panduan ini:

Jika anda ingin melihat lebih banyak testimonial, anda boleh emel kepada saya di admin[at]ghairahisteri.com. Saya faham banyak panduan yang menjanjikan mereka boleh membantu anda, tetapi sebenarnya hanya sedikit yang mampu melakukannya!

Dan panduan ini adalah salah satu daripada yang mampu membantu anda.

Bukan Panduan Ini Sahaja. Anda Akan Mendapat 2 Hadiah Bernilai RM44 PERCUMA!

Anda bukan sahaja akan mendapat satu panduan ini, tetapi anda juga akan mendapat:

#1 Rahsia Seksual Perempuan Terbongkar (RM27 PERCUMA)

Di dalam panduan ini anda akan didedahkan dengan:

E-book ini bernilai RM27, dan menjadi milik anda PERCUMA jika anda mendapatkan panduan Ghairah Isteri ini! Ianya hanya mempunyai 20 muka surat, padat dengan maklumat! Ini bermakna, anda boleh menghabiskannya dengan cepat dan mengaplikasikannya terus selepas membaca!

#2 Kekeliruan Seksual Dalam Islam Dijawab (RM17 PERCUMA)

Di dalam panduan ini, segala pertanyaan yang dianggap remeh dan malu ditanya dijawab dan jika anda ragu-ragu tentang beberapa hukum untuk teknik yang dianggap "haram" akan didedahkan kepada anda. di sini anda akan mengetahui penjelasannya.

Anda akan didedahkan dengan:

Panduan ini bernilai RM17, dan menjadi milik anda PERCUMA jika anda mendapatkan panduan Ghairah Isteri ini!

Manfaat Mendapatkan Panduan Ghairah Isteri Ini

Terdapat beberapa manfaat yang akan anda dapat sejurus selepas anda mendapat panduan ini. Antaranya:

PUASKAN DIA MALAM INI JUGA!

Cuba bayangkan betapa bahagianya akan anda jadi apabila isteri anda puas dan mahukan anda walaupun dia sudah puas. Berapakah harga yang patut diletakkan untuk kebahagian tersebut?


Bayangkan isteri anda kepuasan.
Adakah ianya seperti ini?



Seribu? Dua ribu? Seratus?

Priceless. Tidak terkira harganya. Panduan ini akan membantu anda mendapatkan kebahagian yang berpanjangan. Tidak perlu lagi risau si dia makan luar. Tidak perlu lagi risau si dia tidak puas. Dan jika itu yang anda mahukan, saya berikan kepada anda pada harga RM50.

Dan anda bukan sahaja mendapat panduan Ghairah Isteri, anda akan mendapat dua lagi panduan iaitu Rahsia Seksual Perempuan Terbongkar dan Kekeliruan Seksual Dalam Islam Diberikan percuma, jika anda cepat.

Untuk memudahkan anda untuk membeli panduan ini, cuba anda fikir berapa kos untuk menceraikan seseorang. Seribu dua atau lebih? Ingat: tiada siapa akan untung (kecuali pihak-pihak tertentu) jika anda bercerai. Daripada mengambil risiko tersebut, bukankah lebih baik jika anda mendapatkan panduan "Ghairah Isteri" dan membahagiakan isteri anda?

Tidak mahal, tidak terlalu murah. Tidak terlalu mahal untuk anda, dan tidak terlalu murah sehingga merugikan saya. Win-win untuk kita berdua.

Baca Dengan Risiko Anda Ditanggung Kami!

Apabila sudah mendapat panduan-panduan ini, cuba praktikkan ilmu-ilmu yang anda pelajari di dalam panduan-panduan ini. Cuba anda melakukan eksplorasi terhadap bahagian-bahagian sensitif isteri anda dan gunakan setiap trik yang terdapat di dalam panduan ini.

Kemudian, lihat reaksi isteri anda semasa anda memulakan permainan anda. Adaptasi cara anda. Jika anda tidak dapat membuatkan isteri anda berasa hairan dengan kelainan diri anda selepas selesai sesi bersama, beritahu saya, dan saya sendiri akan memberikan anda RM10.

Begitu yakinnya saya dengan ilmu... dan saya gerenti dia mesti puas!

Jika anda mahu membeli Panduan Ghairah Isteri ini...

Anda Tunggu Apa Lagi!!!

                                                                

Nanti! Ekstra Bonus KHAS untuk anda...

Pada hari ini, saya dengan rasa berbesar hati ingin memberikan anda satu lagi bonus yang terhebat.

Jika anda dapatkan juga Pakej ebook Seni Mengghairahkan Isteri sekarang juga, saya akan pastikan anda mendapat kepuasan yang tak terhingga dan berbaloi untuk setiap sen duit anda!

Dengan setiap pembelian Pakej ebook Seni Mengghairahkan Isteri, anda akan mendapat satu lagi ebook yang paling gempak dan paling seksi secara PERCUMA sahaja...

Saya malas bercerita panjang mengenai ebook ini, anda boleh baca sendiri betapa 'stailo'nya cara penulis ebook berkenaan 'mengoda' para gadis di luar sana. 

Apa yang saya harapkan, anda tidak menyalahgunakan 'skill' berkenaan ke jalan yang tidak elok.

Oh ya, Anda boleh dapatkan ebook ini terus dilaman webnya iaitu www.beyourselfseduction.com dengan Harga RM90...

Tetapi dengan pakej Seni Mengghairahkan Isteri dengan harga RM50, anda boleh dapatkannya secara Percuma sahaja! Saya tahu anda lebih bijak menilai tawaran saya ini. Jadi tunggu apa lagi, dapatkan sekarang juga sebelum saya menarik balik tawaran saya ini...

Ingat, kebahagian rumah tangga anda di tangan anda!

Semoga anda berbahagia,

Anda ada persoalan? email kan saya di :

admin[at]ghairahisteri.com

[at] gantikan dengan @

P.S Jika anda tertanya-tanya sama ada ada atau tidak teknik di atas katil di dalam panduan ini, jawapannya ialah ADA! Dapatkan Panduan Ghairah Isteri untuk maklumat lanjut.

================================================================================

Anda Masih Belum Download Ebook ini???




Download Sekarang Ebook Percuma "Seni Seks Islam & Barat"


Hanya Isikan nama & email anda pada borang diatas, kemudian kami akan hantarkan link download percuma ebook ini ke akaun email anda...

 

Sertai Affiliate Kami